ANUNT

Ziarul Săptămâna Reghineană se distribuie doar pe bază de abonament şi la centrele de presă Valdor din Reghin şi la Agenţia LOTO din cartierul Unirii.

Cititorii interesaţi pot depune anunţurile de mică publicitate şi scrisorile către redacţia noastră în cutiile „Săptămânii Reghinene” aflate la centrele de presă VALDOR şi la centrul de presă de la agenţia LOTO din cartierul „Unirii”.

6 noiembrie 2009


luni, 31 august 2009

Bancuri

Într-o zi un pescar prinde peştişorul de aur. Peştişorul îi spune:- Auzi, măi pescarule! Faza cu 3 dorinţe e răsuflată. Spune o dorinţă şi ţi-o voi îndeplini.- Dacă eşti aşa şmecher, atunci să-mi faci un pod din Reghin până în New York cu 4 benzi pe sens.- Las-o moartă! Fii mai rezonabil că altfel nu primeşti nimic!- Bine, bine. Atunci, peştişorule, te rog, fă-mă să înţeleg femeile!Stă peştişorul, se scarpină pe după cap, se gândeşte vreo 5 minute, apoi spune:- Şi câte benzi vrei să aibă podul ăla?
Într-o zi Ursu şi Iepuraşu la peşte...Ursu Prinde Peştisoru De Aur şi zice către iepuraş- Iepuraş, hai să-l frigem şi să-l mâncăm!- Nu-mi faceţi nimic, vă rog … promit că vă îndeplinesc trei dorinţe! zise peşteleUrsu zice: Ok!Peştele: -Ursule zi prima dorinţă!- Îmi doresc ca toţi urşii din pădurea asta să fie femele numai eu bărbat.- Bine ursule, dorinţa împlinită! Iepuraş care-i dorinţa ta?- Vreau o cască!- Bun … ursule, zi a doua dorinţă.- Vreau ca în toate pădurile din înprejurimi bărbaţii să fie femei, eu să fiu singurul Bărbat.- Dorinţa îndepliniţă! Iepuraş a doua dorinţă...- Vreau o motocicletă!- Bine, iepuraş, dorinţă îndeplinită.Ursule zi a 2 dorinţă!-Vreau ca toţi bărbaţii din tot universul să fie femele numai eu bărbat!- Dorinţă îndeplinită! Iepuraş zi a 3 a dorinţă!- Vreau ca Ursu să fie gay! Recent a fost efectuat un sondaj de opinie în Italia, în care întrebarea era: "Credeţi că sunt prea mulţi străini în ţară?"Rezultatele au fost după cum urmează:20% dintre respondenţi au spus "Si"10% dintre respondenţi au spus "No" 70% dintre respondenţi au spus: "E, pe dracu"
Un tip se uita la televizor şi se trezeşte cu o tigaie în cap de la nevastă-sa: - Asta pentru ce este, dragă? - Ce e cu numele Laura Jonson, scris pe biletul ăla? - A, este numele unui cal pe care am pariat la cursele de cai! Pleacă tipa liniştită... A doua zi, iarăşi se trezeşte tipul cu o tigaie şi mai zdravănă în cap. - Asta pentru ce mai e, dragă? - Te-a sunat calu'!
Primăvară. Furnica sapă, pune seminţe, face straturi. Apare şi greierele.- Ce faci, greieraşule?- Merg la un tenis cu băieţii.- Măi, măi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu ştiu ce-ţi fac!- Da, da, bine….Vara. Furnica adună, seceră, coseşte. Trece greierele, cu o chitară sub braţ.- Ce faci, mă?- Mă duc să cânt cu baieţii în parc.- Să nu uiţi: de la mine să nu ceri de mâncare.Toamna. Furnica culegea de zor, făcea dulceţuri, punea conserve. Trece greierul, tot cu chitara sub braţ.- Ce faci, mă?- Mă duc să cânt cu baieţii în bar.- Bine, mă, da' la muncă nu vii până la iarnă?Vine iarna. Furnica stătea în pridvor, înfofolită într-un şal şi cu un ceai fierbinte în mâna, când vede o limuzină. Din ea coboară greieraşul.- Ce faci, greieraşule?- Uite, mă duc la Paris să cânt. Am avut succes cu chitara.- Bine, greieraşule, baftă. Şi dacă-l vezi pe unu', Topârceanu, zi-i că-mi bag piciorul în “Balada” lui…

Niciun comentariu:

Arhivă blog