ANUNT

Ziarul Săptămâna Reghineană se distribuie doar pe bază de abonament şi la centrele de presă Valdor din Reghin şi la Agenţia LOTO din cartierul Unirii.

Cititorii interesaţi pot depune anunţurile de mică publicitate şi scrisorile către redacţia noastră în cutiile „Săptămânii Reghinene” aflate la centrele de presă VALDOR şi la centrul de presă de la agenţia LOTO din cartierul „Unirii”.

6 noiembrie 2009


vineri, 21 august 2009

Bancuri

Un bătrân de 90 de ani îi spune doctorului sau:
-Nu m-am simţit niciodată atât de bine. Am o mireasă de 18 ani cu care voi avea un copil. Ce ziceţi de asta ?
Doctorul se gândeşte un minut şi apoi spune:
-Am un prieten mai în vârstă care este vânător şi nu lipseşte de la nici un sezon. Într-o zi când se cam grăbea a luat umbrela în loc să ia puşca. Când a ajuns în pădure, a văzut un iepure care stătea lângă un râu. Şi-a ridicat umbrela, a făcut “bang!” şi iepurele a căzut mort. Ce zici de asta ?
Bătrânul răspunde:
-Eu aş zice că altcineva i-a omorât iepurele.
Doctorul:
-Exact !

O blondă dă telefon la Pompieri şi începe să urle:
-Arde, arde veniţi repede !!!
-Şi cum ajungem la locul incendiului ?
-Păi nu mai aveţi maşinile alea mari şi roşii ?
Un domn distins merge la medic.
-Vă rog să mă ajutaţi, domnule doctor. Căsătoria mea este în joc. Nu mai merge sexul aşa cum mergea pe vremuri…
-Am să vă prescriu o tabletă pe care va trebui să o luaţi în fiecare seară în timpul cinei.
După câteva zile pacientul merge din nou la un examen medical ca doctorul să vadă dacă tableta prescrisă nu are efecte secundare.
-Ei, v-a folosit tableta?
-Domnule doctor, este cu adevărat uluitoare. Chiar şi în timpul cinei am făcut de două ori sex cu nevasta mea.
-Şi ea ?
-I-a plăcut foarte tare. Dar oaspeţii au fost foarte surprinşi.

Ursul se plimbă prin pădure cu o foaie în mână. Se întâlneşte cu lupul. – Ce ai acolo ursule? – Lista cu animalele pe care trebuie să le ucid azi. – Vai, şi nu cumva sunt şi eu pe listă? – Păi, eşti la numărul 45. – Vai, nu mă omorî, lasă-mă să mă duc la copiii mei să-i mai văd o dată şi după aia poţi să mă omori! – Bine, hai. Se duc, vede lupu ce are de văzut, apoi îl omoară ursul.
După un timp, se întâlneşte cu vulpea. – Ursule ce ai acolo? – Lista cu … – Vai, şi sunt şi eu acolo? – Da, la nr. 15. – Ursule, nu mă ucide! Lasă-mă să îmi văd copiii, etc. – Bine. Merge, se uită, moare şi vulpea.
Mai târziu, cu iepurele: – Ursule, ursule, ce ai acolo? – Lista cu animalele … – Şi sunt şi eu pe acolo? – Păi, eşti la nr. 3. – AOLEU! Şi nu poţi să mă ştergi de pe listă?... – ... Ba da.
Vine iepuraşul la urs şi îi spune:
- Măi ursule, ai auzit ?
- Ce să aud ?!
- Păi… s-a făcut o bere cu numele tău !
- Da ?
- Da !
Merge ursul la bar, se aşează mândru şi cere:
- Daţi-mi şi mie o bere Vlăduţ !

Niciun comentariu:

Arhivă blog