ANUNT

Ziarul Săptămâna Reghineană se distribuie doar pe bază de abonament şi la centrele de presă Valdor din Reghin şi la Agenţia LOTO din cartierul Unirii.

Cititorii interesaţi pot depune anunţurile de mică publicitate şi scrisorile către redacţia noastră în cutiile „Săptămânii Reghinene” aflate la centrele de presă VALDOR şi la centrul de presă de la agenţia LOTO din cartierul „Unirii”.

6 noiembrie 2009


vineri, 4 decembrie 2009

MESERII DE SUCCES ÎN PERIOADĂ DE CRIZĂ

Deşi are doar 29 de ani,, Sandu, cum îi spun prietenii, a devenit o persoană cunoscută în oraş şi chiar şi în împrejurimi şi asta datorită meseriei pe care o practică. Lucrează în domeniul instalaţiilor de zece ani şi consideră că este nevoie de multă seriozitate faţă de clienţi. Mai multe detalii în rândurile de mai jos:
Rep: Cum ai ajuns instalator?
Mitrică Alexandru: Am urmat cursurile de instalator apă gaz la liceul Petru Maior absolvindu-le cu brio. La nici 18 ani m-am angajat la o firmă de profil din municipiu, unde am deprins încetul cu încetul secretele meseriei de la colegii cu experienţă. După o activitate de mai mulţi ani la o firmă cunoscută am acumulat toate cunoştinţele necesare în domeniu şi am pretins că pot mai mult. Luându-mi inima în dinţi am hotărât să-mi deschid o firmă în domeniu.
Rep: Care sunt cele mai mari probleme cu care se confruntă un instalator?
M.A: Din punctul meu de vedere cele mai des întâlnite probleme sunt legate de neascultarea sfaturilor date de către instalatori. Clientul caută întotdeauna să obţină un preţ mic şi nu o calitate foarte bună, afectând efectiv calitatea lucrări.
Rep: Cu siguranţă există concurenţă. Cum rezistaţi din acest punct de vedere?
M.A: Concurenţă a existat dintotdeauna însă atu-urile mele sunt seriozitatea cu care îmi execut munca, calitatea lucrărilor şi preţul executării acestora.
Rep: Se spune că instalatorii şi poliţiştii sunt cei mai doriţi parteneri în viaţa de cuplu. Ce poţi să-mi spui despre asta?
M.A: Din punct de vedere al solicitărilor, ne aflăm pe locurile fruntaşe, pe plan profesional, desigur (râde)... Încă nu am reuşit s-o cuceresc cu munca mea pe viitoarea mea parteneră. Cred că pentru a stabili o relaţie de cuplu este nevoie de altceva ... de calităţi personale, de şi nu este partea cea mai importantă activitatea pe care o desfăşor.
Rep: Cum a fost acest an din punct de vedere al afacerilor având în vedere criza economică?
M.A: Pentru mine a fost unul foarte bun. Sper ca şi pe viitor, în ciuda crizei să fie la fel de bun. Observând construcţiile începute şi nefinalizate încă din cauza acestei crizeeconomice sper ca într-un final să revină totul la normal.
.

Niciun comentariu: