ANUNT

Ziarul Săptămâna Reghineană se distribuie doar pe bază de abonament şi la centrele de presă Valdor din Reghin şi la Agenţia LOTO din cartierul Unirii.

Cititorii interesaţi pot depune anunţurile de mică publicitate şi scrisorile către redacţia noastră în cutiile „Săptămânii Reghinene” aflate la centrele de presă VALDOR şi la centrul de presă de la agenţia LOTO din cartierul „Unirii”.

6 noiembrie 2009


vineri, 4 decembrie 2009

Cupa Sebastiano - Culturism şi Fitness la Reghin


Cea de-a doua ediţie a Concursului Naţional de Culturism şi Fitness „Cupa Sebastiano” a avut loc sâmbătă, 31 octombrie 2009, la Casa de Cultură „Eugen Nicoară” din Reghin.
Organizatorii şi-au făcut foarte bine temele deoarece concursul a fost un succes şi reacţiile în întregime pozitive. Astfel, Asociaţia Clubul Sportiv „Sebastiano” si Lex Guard Security conduse de Gabi Toncean au organizat competiţia la care au participat mai mult de 21 de sportivi de la cluburi de profil din întreaga ţară.
Competiţia a avut următoarele categorii de concurs:
Masculin: 75 kg, 85 kg, 95 kg şi +95 kg.
Feminin: s-a desfăşurat în sistem open.
S-au acordat premii în bani, după cum urmează:
OPEN MASCULIN– 3.000 lei
Loc.1/categorie – 1.000 de lei
Loc.2/categorie – 500 de lei
Loc.3/categorie - 200 de lei
OPEN FEMININ
Loc.1 - 700 lei; Loc.2 - 400 de lei
Loc.3 - 200 de lei; Loc.4 - 100 de lei
Moderatorii concursului au fost Cristi Neagu şi Viorel Furdi, iar juriul a fost format din Enuţa Dan, Irina Muntean, Keteles Titi, Mureşan Monica şi Suciu Ovidiu iar secretariatul a fost făcut de Raica Marius.
Spectatorii au avut poate unica ocazie să participe la o demonstraţie a sportivului de talie mondială MARKUS RUHL, care este cel mai masiv culturist din lume, un profesionist şi un om cu un caracter extraordinar. După demonstraţia de culturism Markus a susţinut un seminar şi o sesiune foto în sala de şedinţe a Casei de Cultură. A vorbit despre nutriţie, despre antrenament şi a purtat multe alte discuţii referitoare la această îndrăgită ramură sportivă cu cei prezenţi în sală.
L-am întrebat pe Markus Ruhl cu ce impresii a rămas după această competiţie şi a declarat: „Pot spune cu certitudine că rămân cu amintiri frumoase de la Reghin. M-a impresionat căldura publicului şi ceea ce mă mulţumeşte cel mai mult este că l-am putut ajuta pe Gabi Toncean să iasă un show adevărat. Am înţeles că este foarte aproape de a prelua conducerea federaţiei şi am purtat multe discuţii pe această temă, i-am promis că îl voi ajuta cu multe relaţii externe care să fie de folos culturismului românesc. S-a creat între noi o prietenie şi sper să ne revedem cât mai curând sau aici în România sau în Germania.”
Cei care l-au aşteptat la eveniment pe germanul Ronny Rockel, au fost dezamăgiţi. Acesta nu numai că nu a apărut, dar şi-a anunţat foarte târziu „neparticiparea” astfel încât a fost foarte greu de găsit o soluţie pentru înlocuirea lui, de către organizator inainte cu doar o zi de competiţie.
În schimb, o surpriză foarte plăcută pentru reghineni a fost să îl vadă printre participanţi pe Horaţiu Forgaci, din Reghin, care s-a prezentat foarte bine la concurs şi a luat locul 3.
Pentru a afla mai multe despre cum a decurs competiţia am stat de vorbă cu Gabi Toncean, preşedintele Clubului Sportiv „Sebastiano”:
Rep: Cum a decurs cea de-a doua ediţie a Cupei Sebastiano?
Gabi Toncean: Din punct de vedere organizatoric totul a fost ok. Singura dezamăgire care o am este cea legată de slaba participare a sportivilor. Dar sper ca în viitor să vedem iarăşi scenele pline aşa cum a fost odată.
Rep.: Cum a fost această ediţie faţă de prima?
G.T.: Fiecare ediţie are particularităţile ei, fiecare are ceva deosebit, fiecare este frumoasă în felul ei. Faţă de anul trecut pricipala realizare este că am reuşit să-l aduc pe scena Casei de Cultură pe cunoscutul Markus Ruhl, cel mai popular şi mai masiv culturist al lumii, care a susţinut un show de zile mari, impresionând spectatorii prin calitatea musculară şi prin modestia de care a dat dovadă. Mi-a fost foarte greu să organizez totul pentru că în afară de soţia mea nu m-a ajutat nimeni. Inclusiv toate cheltuielile le-am suportat din bani proprii fără a avea nici cel puţin un sponsor.
Rep.: Eşti mulţumit de cum s-a prezentat concurentul reghineninean Forgaci Horaţiu la competiţie şi ce poţi să ne spui despre el, despre pregătirea lui?
G.T.: Sunt foarte mulţumit de Horaţiu care a fost într-o formă bună dar forma maximă o va atinge la Campionatul Naţional de anul viitor pentru care îl pregătesc şi unde sper să obţină un rezultat bun. Fiind foarte serios şi dornic de performanţă sunt sigur că va face performanţă iar eu îl voi sprijini aşa cum am făcut-o şi până acum.
Rep.: Ce vei păstra şi cei vei schimba la următoarea ediţie?
G.T.: Este prea devreme să mă gândesc la ediţia viitoare pentru că încă n-am avut timp să analizez tot ce s-a întâmplat la această ediţie şi cum a decurs totul ,ca să-mi pot face o părere clară.
Rep.: Care este concurentul care te-a impresionat pe tine şi de ce?
G.T.: Concurentul, de fapt concurenţii care m-au impresionat cel mai mult au fost spectatorii! Au avut un comportament super care l-a impresionat chiar şi pe Markus. Ştiu că v-aţi referit la sportivi dar n-ar fi corect din partea mea să dau numele unui singur sportiv pentru că toţi au muncit la fel de mult şi fiecare trebuie respectat în egală măsură.
Rep: Am lăsat pentru final, o întrebare mai delicată. Ce s-a întâmplat cu Ronny Rockel?
G.T.: Pe Ronny Rockel trebuia să-l iau joi, la ora 12.30, de la aeroportul din Cluj şi mi-a trimis un mail miercuri, la ora 17, că s-a accidentat şi nu mai poate veni. Vă daţi seama în ce postură proastă mă punea... În plus îi dădusem toţi banii în avans pentru participare, îi cumpărasem deja biletul de avion şi îl promovasem peste tot. Cu toate că nu eram vinovat, păream un mincinos şi îmi strica toată imaginea pe care mi-am creat-o în aceşti ani de muncă. Toată noaptea n-am dormit încercând să găsesc o soluţie! L-am contactat pe Markus care a făcut nişte eforturi foarte mari pentru a-mi accepta invitaţia. Şi-a dat seama în ce postură urâtă mă pusese Ronny Rockel şi vineri, la ora 15.30 ne-am întâlnit pe aeroportul din Târgu Mureş.
Cel mai important lucru pentru mine a fost să nu dezamăgesc participanţii şi spectatorii, care au văzut până la urmă un concurs frumos, corect, oameni bine pregătiţi. A fost un spectacol deosebit.

Niciun comentariu: